Programy szkolne – wyjazdy do Anglii

Autor: admin
Data publikacji: 06.06.2018

Nasza agencja organizuje kursy i notyfikacje standaryzacyjne dla uczniów relokujących się wraz z opiekunami prawnymi do Stanów Zjednoczonych lub Wielkiej Brytanii. Dają szansę one na honorowaną przez władze uczelniane relokację do tamtejszej szkoły. W ostatnim roku organizowaliśmy m.in. tu wymienione programy: 

Oficjalne tłumaczenie wymogów kursów nr P33/USA:

Wychowanie fizyczne (klasa 1) zazwyczaj podkreśla wiedzę i umiejętności, które prowadzą do zdrowia, przyjemności i rozwoju społecznego poprzez aktywność fizyczną. Treści kursu mogą obejmować działania wzmacniające ogólne i małe zdolności motoryczne, świadomość ciała, bezpieczeństwo oraz związek między aktywnością fizyczną a zdrowiem. Konkretna zawartość zależy od standardów stanowych dla klasy 1. Wychowanie fizyczne (klasa 2) zazwyczaj podkreśla wiedzę i umiejętności, które prowadzą do zdrowia, przyjemności i rozwoju społecznego poprzez aktywność fizyczną. Treści kursu mogą obejmować działania wzmacniające ogólne i małe zdolności motoryczne, świadomość ciała, bezpieczeństwo oraz związek między aktywnością fizyczną a zdrowiem. Konkretna zawartość zależy od standardów stanowych dla klasy 2.

Charakterystyka programów nr N62/UK:

Zgodnie z zaproponowanym przez College Board programem nauczania mającym na celu równoległą makroekonomię na poziomie college'u, Programy AP Macroeconomics zapewniają studentom dogłębne zrozumienie zasad ekonomii, które mają zastosowanie do systemu gospodarczego jako całości. Szczególny nacisk kładziony jest na badanie dochodu narodowego i ustalanie cen oraz rozwijanie znajomości przez studentów ekonomicznych mierników wydajności, wzrostu gospodarczego i międzynarodowej ekonomii.

Formalna definicja kursów nr N52/USA:

Seminaria Physics-Workplace Experience zapewniają doświadczenie zawodowe w dziedzinie związanej z fizyką. Cele są zazwyczaj ustalane wspólnie przez studenta, nauczyciela i pracodawcę (chociaż studenci nie muszą płacić). Programy te mogą obejmować również zajęcia w klasie, uwzgledniają w programiece dalsze studiowanie w terenie lub dyskusję dotyczącą doświadczeń, które uczniowie napotykają w miejscu pracy.

Opis programów nr G87/UK:

Kursy Nowego Testamentu kładą nacisk na zrozumienie i interpretację świętych pism Nowego Testamentu z punktu widzenia wiary religijnej i mogą skupiać się na jednej lub kilku księgach religijnych. Treści merytoryczne zazwyczaj koncentrują się na tematach, koncepcjach teologicznych i przedstawianiu komunikatów etycznych, ale mogą również obejmować krytykę i komentarze.

Oficjalne tłumaczenie wymogów programów nr K86/UK:

Warsztaty językowe (wczesna edukacja dziecięca) rozwijają gotowość uczniów do nauki języków obcych w czytaniu, pisaniu, słuchaniu i mówieniu. Seminaria mogą obejmować działania związane z akustyką, świadomością fonemiczną i słownictwem. Treści są dostosowane do wieku i są zgodne z istniejącymi standardami stanowymi w zakresie wczesnej edukacji.

Formalna definicja programów nr O15/UK:

Szkolenia pisania (klasa 6) opierają się na wcześniejszej wiedzy i umiejętnościach pisarskich studentów i mogą podkreślać użycie języka dla różnych efektów, w różnych kontekstach i do różnych celów. Konkretna treść zależy od standardów państwowych dla klasy 6.

Definicja programów nr D31/USA:

Szkolenia Dramatyczne (przedszkole) zapewniają odpowiednie dla rozwoju zajęcia, umożliwiające uczestnikom wyrażanie się poprzez dramatyczną grę i opowiadanie historii. Konkretna treść kursu jest zgodna z istniejącymi standardami stanowymi dla przedszkola.



Tagi: